یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

توسط وزیر ارتباطات؛

سامانه مدیریت معابر شهری رونمایی شد

واعظي

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰:۰۰


فناوری ساخته شده توسط شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

وایمکس نیوز - سیستم تولید «بلادرنگ رکورد تماس‌های تلفنی» و «سامانه مدیریت معابر شهری» که توسط شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شده، صبح امروز، توسط  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

سیستم تولید «بلادرنگ رکورد تماس‌های تلفنی» برای طراحی و ساخت تجهیزات مخابراتی بر مبنای پردازش سیگنالینگ جهت نظارت بر خط کلیه ارتباطات و تولید رکورد تماس به منظور تهیه صورتحساب، مدیریت بر ترافیک شبکه، تشخیص در لحظه قطع مدارات و در نتیجه بهبود شاخص‌های کیفی شبکه طراحی شده است.

«سامانه مدیریت معابر شهری» نیز جهت سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی مبتنی بر وب و موبایل طراحی و ساخته شده و امکان ایجاد کارتابل اشخاص به منظور اتوماسیون فرآیند نامگذاری معابر و امکان ثبت صورتحساب کمیسیون نامگذاری معابر از جمله کاربردهای این سامانه است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است.

این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری در کشور، تلاش می کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی فراهم آورد.

 

منبع : مهر

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو